17. 2. 2012

breussova dieta

Přesně tak, dieta do které momentálně jdu je Breussova, vlastně to není ani tak dieta, jako mega očistná kůra, kterou nutně potřebuji. 
Je na 40 dní, nic se nejí, pijí se pouze zeleninové šťávy a speciální čaje. A i ta zeleninová šťáva se může pouze v omezeném množství, maximálně 500 ml denně. 

Hubne se opravdu rychle.
Držela jsem jí na začátku celého mého hubnutí a hubla jsem docela rychle, vlastně hodně rychle. Zkusím jí proto držet i teď.
Kdyby do ní chtěl jít někdo se mnou, budu jedině ráda.

To moje "nehubnutí" i při hladovkách a dietách mě už dovádí k šílenství. 
Nechápu to.


22 komentářů:

  1. Páni. Nedokážu si to představit. Jestli tohle dokážeš, tak jsi naprosto úžasná.. Beze srandy. :D
    Hele, když jsi skončila s tou mléčnou dietou, tak jsi už nepřibrala? :) Já se totiž trošku bojím toho jojo efektu, i přesto, že chci i pak jíst zdravě a dál hubnout..
    Jinak, docela se mi ulevilo, že i ostní slečny mají podobné pocty jako já... už jsem si vážně připadala jako debil. Heh, právem. :D
    A děkuji za povzbuzující komentář, doufám že Ti ta nová dieta půjde zlehka a bez nějaké větší únavy. ♥
    Určitě se k tobě někdy mrknu abych zjistila, jak si vedeš. :)

    OdpovědětVymazat
  2. takže to je hladovka s pitím 0,5l džusu? No 40dní bych asi nedala.. tak u 20.dne bych sebou sekla a už se neprobudila :D

    OdpovědětVymazat
  3. Jdu s Tebou do to. Dáme 50 dní. Kurva to by bylo, abysme nezhubli. Eva

    OdpovědětVymazat
  4. Asi bych to nezvládla:( 40 dní pít jen omezené množství džusu :O

    OdpovědětVymazat
  5. to zní tak krásně, tak šíleně.. tak šíleně krásně.. jako bych na konci měla být úplně zdevastovaná, ale ohromená tím, jak jsem to vydržela, bože! to by bylo tak nádherně sebezničující.. škoda, že mě s jídlem tak hlídají, taková škoda, sakra

    OdpovědětVymazat
  6. Mohla by si mi napsat na mail bellocuerpo@seznam.cz o tom Adipexu? Prosím :) Držím Ti palce, ale tohle se fakt nedá vydržet, když nejsi pod dohledem lékařů a chodíš do školy..

    OdpovědětVymazat
  7. thindena.bloger.cz19. února 2012 v 3:11

    ahoj nechces o té dietě napsat víc?...šla byhc do toho taky:)))


    thindena.bloger.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Já vím, nechceš to slyšet, ale kašli na ty diety.. vyzkoušela jsem jich už tolik.. vždy znova nabereš.. zničíš si metabolismus.. zničíš si tělo... hubni radši pomalu, zravě a jistě..

    OdpovědětVymazat
  9. returns-to-her.blog.cz19. února 2012 v 10:21

    Tajemství jsem četla, ale už dávno.. Po přečtení mi to ale nějak nepomohlo.. Moje momentální situace vychází z toho, že jsem se na všechno začala dívat jinýma očima.. Chci být šťastná a proto si se snažím vyhýbat depresím a vyhroceným situacím.. Chce to prostě čas.. Někdo na to přijde dřív, někdo později..

    OdpovědětVymazat
  10. Ahojte baby, chcem sa Vám touto cestou ospravedlniť za zrušenie svojho blogu z dôvodu vydania hrozného a mätucého i vymýšľajúceho článku v časopise Emma..pod názvom ANOREKTICKE BIBLIE!!! Nie som tak hnusná.... Ďakujeeem Vám všetkým čitateľkám blogu, boli a stále ostaneme mojou podporou ♥

    LASKINNY

    OdpovědětVymazat
  11. s touhle dietou to s tebou brzo sekne...za 40 dní tedy nebudeš krásně štíhlounká, ale bude ve špitále na kapačkách..tohle opravdu nepodporuji, přerostlo ti přes hlavu

    OdpovědětVymazat
  12. Hladovění je totální blbost!!! Nedělej to holka akorát si zpomalíš metabolismu - věř mi!!!

    OdpovědětVymazat
  13. Ahooj :) vrátila som sa na blog po dlhej dobe :) tak ak chceš pozri sa ;)))začínam odznova :P

    OdpovědětVymazat
  14. ahoj nemozes o tom napisat viac? ze v com to spociva? a ako rychlo asi chudnes? prosim prosim prosim :)

    OdpovědětVymazat
  15. umrela hlady, neasi :P

    OdpovědětVymazat
  16. Kde jsi takovou dobu zlato :( .. chybíš nám.
    ozvi se co nejdřív!

    OdpovědětVymazat
  17. Šla jsem si ji taky najít, že bych ji taky zkusila a šla do toho s tebou. A našla jsem http://ajrin.txt.cz/clanky/88434/ja-a-breussova-dieta/ . A pořád ji chci zkusit , ale nejprve si pečlivě přečtu něco o ní :).

    OdpovědětVymazat