14. 2. 2012

Projímadlo?!

HOLKY, CO SI MYSLÍTE O PROJÍMADLECH?
  • JSOU NA NIC, KALORIE SE "UKLÁDAJÍ" UŽ V PUSE A ŽALUDKU? JE TO PRAVDA?
  • NEBO JSOU UČINNÁ A KDYŽ SI VEZMEME PROJÍMADLO, TĚLO NESTAČÍ TY POTRAVINY ZPRACOVAT?
NECHCI SLYŠET O TOM, JAK JSOU NEBEZPEČNÁ A JAK MOC HAZARDUJU  A JAK BLBÁ JSEM, PROTOŽE TO VŠECHNO VÍM. JSEM PROSTĚ TAKOVÁ.

A KDO MÁ ZKUŠENOSTI S PROJÍMADLY?
PROSÍM NAPIŠTĚ MI

16 komentářů:

  1. Samozřejmě,že to první.Projímadla jsou na nic :)
    Akorát tě to zničí,ale postavě nepomůžou,takže tak. Já myslím,že pokud máš takové jídelníčky,jaké jsou v min.článku,tak žádná projímadla nepotřebuješ :)
    A kolik vlastně teda vážíš a jaké máš míry?:)

    OdpovědětVymazat
  2. jsou sice zbytečná, ale pročistí, sice si myslím, že je lepší a zdravější Psyllium, ale to je tvoje věc. Adipex nepomáhá? Neuchyluj se k projímadlům, ano vím, máš svojí hlavu, ale zbytečně odvodňují a uberou ti na váze jenom vodu, né tuk. Zkus to psyllium, jsou i tablety, ale já mám "prášek" a zasytí a každé ráno >jdu< :D s čímž jsem měla problém :D popřemýšlej o tom, je to fakt lepší a zdravější, je to prostě vláknina ;)

    OdpovědětVymazat
  3. nefunguje to. teda jako ano, dáš si to třeba večer a pak po noci s hroznýma křečema, bez spánku a na wc skončíš sice ráno s plošším bříškem a pocitem prázdna, ale ve skutečnosti jen proto, že tě to hrozně odvodní. Zmizí fakt jen voda - a minerály. Což je právě ta nebezpečná část, protože po dlouhodobým užívání ti může jen tak zničehonic selhat srdce. Ale říkala jsi že tohle slyšet nechceš, ok. Tak možná tě spíš přesvědčí tohle - sacharidy se zpracovávají už v ústech. Tuky se zpracovávají v ten kém střevě. Projímadla působí v tlustém střevě (kde se vstřebávají už jen ty minerály apod., a to ostatní už je dávno vstřebáno). K tomu ta závislost co si vytvoříš, tak to je taky pecka. Když jsem z toho odvykala, bylo to peklo..týdsen jsem se cpala sušenýma švestkama a kefírem, a stejně furt nic...měla jsme bříško jako balon, samozřejmě jsem vážila o dost víc páč ze mě přes týden nevyšlo vůbec nic, břicho mě bolelo atd atd...Jsem hrozně šťastná že jsem se toho konečně - po roce a půl - zbavila a taky teď, když na to jdu zase pevnou vůlí co se jídla týče, jsem zhubla mnohem, mnohem rychleji..

    OdpovědětVymazat
  4. nevím já je nepoužívám a ani nechci, raději jdu jinou cestou :)

    OdpovědětVymazat
  5. Holky mají naprostou pravdu!..k tomu aby tělo to jídlo nevstřebalo nepomůže žádné projímadlo. "Malina" ti to napsala dokonale. Zbytečně tím trápíš střeva, který pak budou mít problém sami fungovat a ještě víc si zničíš trávení!

    OdpovědětVymazat
  6. Malina to asi popsala nejlíp, jednu dobu jsem je brala, ale ničemu to nepomohlo.

    OdpovědětVymazat
  7. ničíš si zdraví...brzy skončíš v nemocnici

    OdpovědětVymazat
  8. Co se týče hubnutí je to zbytečné, energii přijmeš v průběhu trávení.. projímadlo pouze dráždí zakončení střev a do stolice se ti dostane víc vody, tudíž výsledkem je průjem a odvodnění.. Já ho používám, když se chci vyčistit.. nebo když se přejím, tak se to jídlo dostane rychleji ven (ale už zpracované) ale rozhodně se po něm nehubne .. kdybys ho používala pravidelně, vypěstuješ si akorát zácpu a závislost..

    OdpovědětVymazat
  9. Já na projímadla nedám dopustit. Sice je nemůžeš používat delší dobu, protože pak přestávají působit, ale občas na záchranu situace... Já používám fenolax. V kombinaci s kolou je účinnější...

    OdpovědětVymazat
  10. ale prosím tě..nepřeháněj s tim chválením...zrovna se mi to nějak seká.-).-)....ale věřím že když vydržím tak se to zas epomalinku pohne dolů...kočí nemám co ti psát za detaily...dělám přesně to co píšu na blogu.-)...nic víc ani mín.-)....snažím se mít trpělivost, brát to s nadhledem a být rozumná.-)....
    spíš mi řekni co ty.....jak se vede tobě....

    OdpovědětVymazat
  11. Nejsem zastáncem projímadel, prášků a podobných chemických přípravků na podporu hubnutí. Zastávám názor, že omezení se v jídle a pohyb je nejlepší - a je to asi taky nejúčinnější.
    Ale ať už je začneš brát nebo ne, budu tady a budu tě podporovat :)

    OdpovědětVymazat
  12. V době, kdy má váha sahala na 40kg jsem projímadla užívala poměrně často, jen pro pocit prázdnoty, ale zadny vliv na hubnutí nemají, jde pouze od odvodnění a může dojít k rozvratu metabolismu, proto je jeich nadměrné uzívani velice nebezpecne. urcite je nedoporucuji!!!

    OdpovědětVymazat
  13. Projímadla beru, ale vím, že mě to trochu začíná vysilovat. Beru minimálně 3 tablety Guttalaxu denně, a můžu říci, že při takovém tempu to není úplně laciná záležitost...

    OdpovědětVymazat
  14. A zhubnul už po nich tedy někdo,no já bych potřebovala min.tak 10 kilo dolů..

    OdpovědětVymazat