3. 2. 2012

Something different.

Ahoj hubňulky,
dneska můžu říct, že mám ze sebe opravdu radost. Celkově od 1. února se cítím fantasticky, tedy od té doby, co mám Adipex.
Poslední dobou jsem opravdu HODNĚ kašlala na pohyb a veškeré cvičení. S tím je ale od začátku února konec a já si dávám opravdu do těla. Našla jsem totiž cvičení, co mě opravdu baví a cítím, že opravdu funguje. Jde o druh cvičení zvaný POP pilates, což jsou klasické prvky pilates, spojené s opravdu parádním posilováním, na partie, které přesně potřebuji zhubnout. Paráda.

Dnešní jídelníček: 
snídaně: /
svačina:  Activia (1/2)
oběd: 1x Ovofit
svačina: Jogobella light ( 1/2)
večeře: Jogobelly light ( 1/2)


pití: káva, 5 litrů vody 


pohyb: 3 hodiny posilování, domácí práce

13 komentářů:

  1. slyšíš kroky?
    doufám, že ano
    dokonalost přichází!♥

    OdpovědětVymazat
  2. A není ten Adipex jen an předpis? Já jsem si kvůli tomu vyjela i diskude a všude píšou, že měly hrozěn vedlejších účinků, ty nic? ... Jinak gratuluju, aspoň někdo se drží :D Já vůbec teďka, už abych byla zdravá a nebyla doma s jídlem :/ Akorát bych si dala pozor na to pití. Pít málo je špatně, ale přepíjet se taky neni dobrý, můžeš z toho mít problémy s ledvinama, ale zas jestli si cvičila tak jak píšeš tak by to enměl být takový problém no :))...

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. Mám z tebe radost! O POP pilates jsem nikdy neslyšela ale zní to zajímavě:-) 3 hodiny posilování?? Máš můj obdiv:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Moc pěkný, beruš! Žádný vedlejší účinky?

    Mimochodem, už jsem někoho sehnala, tak snad to bude OK :))

    OdpovědětVymazat
  6. Wau. Ten pohyb je naprosto dokonalej! A jídelníček i pití - jsi úžasná:) Jednoduše jsi inspirací pro většinu z nás!

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj, pěkný jídelníček. A tři hodiny posilování, to je hodně. Gratuluji :)

    OdpovědětVymazat
  8. Jéé ten pohyb je krásnej a taky chválím hodně tekutin, jsi teď má nejlepší inspirace :)):-* slečna dokoknalá a ten pop pilates zní super. To někam chodíš nebo sis ho našla na netu?

    OdpovědětVymazat
  9. 5 litrů vody, 3 hodiny posilko..hej ty jedeš docela :D
    Ale líbí s emi jídelák ;)

    OdpovědětVymazat
  10. Jsi s adipexem spokojená?
    POP pilates mám taky ráda)

    OdpovědětVymazat
  11. Miláčku určitě mi hoď více info o tom pop pilates, hrozně mi to zajímá, půjdu si vygooglit, ale napiš mi prostě prosím více.
    Mám z tebe hroznou radost, že je ti fajn, papááš a celkově se ti dobře daří.
    3 hodiny posilování!
    WOW.
    P.S. Začala jsem se koukat na SKINS. miluju to! Znáš to?

    OdpovědětVymazat
  12. Kočko, tak tenhle jídelníček ti chválim :)
    Ani nevíš jak já se těšim ♥ budeme krásný!!!!! :D

    OdpovědětVymazat
  13. ten pop pilates zkusím taky.. tvůj pohyb je skvělý.. 3hodiny posilování, to je supr..

    OdpovědětVymazat