5. 2. 2012

mléčná dieta; day 3

Zdravím princezny,
jak jste si asi již stačili uvědomit, držím Mléčnou dietu. Pročítala jsem si články z minulého blogu - tedy minulého roku a musím říct, že Mléčná dieta je zázrak. Vlastně mých 15 kilo je dole právě díky ní. Držela jsem jí sice 2x za sebou, ale nevadí, když to bude nutné, budu jí držet klidně celý rok!

Budu jí kombinovat samozřejmě s pohybem, každý den docela dost chodím a potom si budu dávat doma nějaké aktivnější cvičení, alespoň 20 minut, to již zmíněné pop pilates, o kterém jsem psala v minulém článku. Je fakt skvělé, konečně mám pocit, že něco funguje, i když je teda dost náročné.

Zítra se budu vážit, tak dám vědět, jak to jde dolů.
Taky mám doktorku, doufám, že ta mě vážit chtít nebude! 


Přidám vám jídelníček ze včera a z dneška:

4.2.2012
snídaně: /
svačina: 100g jablka
oběd: bílý jogurt ( bohužel řecký, takže docela tučný) plus červená řepa ( max 100g) 
svačina: odt. tvaroh 
večeře: 100g uvařeného masa

pitný režim: 3 litry vody, káva
pohyb: posilování (cca. 1 hodina), chůze 


5.1.2012

snídaně: /
svačina: odt. tvaroh ( měl být jogurt, ale tvaroh nemá tuk) 
oběd: 100g zeleniny
svačina: 100g zeleniny
večeře: 100g šunky 

pitný režim: zatím 2 litry, budou 3
pohyb: posilování


Také bych vám chtěla napsat něco k Adipexu. 
Protože se na něj hodně ptáte. 
Hlad opravdu nemám. Ale k večeru na mě jdou vždycky už chutě. A to zastavení hladu, není uplné, první dny jsem tedy jídlo nemohla ani vidět, ale teď už bych si ho klidně i vzala, takže žádnou genialitu v tom nehledejte, jako jsem čekala já. 
Bohužel si to možná jenom nalhávám, že bych bez něj třeba byla ztracená. A měla mega hlad, což asi jo. Takže ho asi z 80%, možná i víc, dost klidní. Je to individuální.

Co se týká vedlejších učinků, nepozoruji je. Spím jako zabitá, takže o nějaké nespavosti se zde opravdu nedá mluvit. O tom, že bych byla nervozní a protivná, taky ne. To jsem pořád :D Né, kecám, prostě jsem pořád stejná. Jediné, co je asi zpusobené práškem, ale nejsem si uplně jistá, je motání hlavy. Teď už je docela v pohodě, ale první dny, to byla síla.
Včera se mi dokonce tak motala, že myslela, že sebou seknu v obchodním centru, měla jsem černo před očima, ale nakonec jsem to "vybalancovala". Ale bylo to poprvé, co jsem opravdu myslela, že sebou někde seknu a povezou mě. 

ZÍTRA BUDU INFORMOVAT O VÁZE A NEPOCHYBNÝCH ÚČINCÍCH TÉHLE DIETY! 

28 komentářů:

  1. Jsem ráda že něco jíš:) A jsem strašně zvědavá kolik budeš vážit, takže dej určitě vědět:))

    OdpovědětVymazat
  2. Taky jsem ráda, že jíš, ale to už víš :) do cvičení se pustím už zítra a těšíím se:) budeme dokonalé!!! <3

    OdpovědětVymazat
  3. Teda ten adipex mě zaujal taky, hmm asi si o tom něco počtu :D .. jinak je super, že jsi tak optimisticky naladěná a ten pohyb a vůbec - krása!

    OdpovědětVymazat
  4. jídelníčky máš pěkné.. adipex působí hlavně zrychlením metabolismu.. spaluješ při běžných aktivitách mnohem víc než obvykle..

    OdpovědětVymazat
  5. mléčná je nejlepší :) sedí jen určitému typu žen, každopádně mně se osvědčila.

    OdpovědětVymazat
  6. jé děkuju :*
    no oproti tobe toho sezeru kopec :D
    mlecnou jsme držela, ale jelikož jsem skoro-vegan tak pro em moc nejaka dieta nepripada v uvahu :D
    jinak jak ses ptala na ty míry, někde jsme to psala, mám myslím nějakých 88-67/68-89 :)

    OdpovědětVymazat
  7. Jídelníčky máš pěkné, krásně se držím :)

    Také toužím být jako dřív. Jenže i když se dostanu na svou původní váhu, budu bezstarostná? Myslím si, že Ana si mě už pěkně omotala a jen tak snadno mě nepustí..

    OdpovědětVymazat
  8. Přemýšlím, že bych tuhle dietu zkusila taky.. potřebuju zase shodit za měsíc na svoji puvodni vahu - takze 5 kilo. A takhle bych to mohla dát.. tesim se na to, jak se ti to podarilo shodit,až zítra napíšeš:)
    Jinak opatrně s tim motáním hlavy, mně se to dělo v lete, kdyz jsem byla nejhubenejsi - BMI 16,4 .. a fakt jsem nemohla mnohdy vstat z postele a treba i za volantem jsem mela na omdleni, ze jsem musela sjet ke krajnici a vydechnout ..

    OdpovědětVymazat
  9. Adipex zrychluje.. obsahuje látky jako anfetaminy (jako pervitin).. nakopne tělo a ono spaluje víc než by v dané situaci mělo, celkově i pochod myšlenek je rychlejší.. nevím jestli jsi to zaznamenala ale já to tak měla..

    OdpovědětVymazat
  10. JSI MOJE PERFECTION <3
    Mléčná dietka je pro tebe dobrá, jsem ráda, že 5x pravidelně papáš a nechceš hladovět.
    Také mě těší, že tvoje braní Adipexu nemá vedlejší účinky.
    Víš, všechny vždycky očekáváme zázraky ...

    OdpovědětVymazat
  11. Mohla bys kromě váhy napsat i míry a popř. dát fotku, abysme mohli porovnávat třeba za týden?

    OdpovědětVymazat
  12. Jsem na blogu úplně nová a jeho fungování zatím moc nerozumím, ale snažím se do toho nějak dostat. Prosím o podporu a nabízím svojí! Toužím být štíhlá!

    OdpovědětVymazat
  13. Vypadá to dobře, jen se drž ♥

    OdpovědětVymazat
  14. ahojky....tak co, jak se ti daří holka.-)

    OdpovědětVymazat
  15. ahoj :) libi se mi jak si zapalena,fakt dobry:) chci se zeptat-jak si sehnala adipex? taky bych ho rada zkusila ale myslim ze nemam sanci ho sehnat:( porad,prosim!:) jinak moc drzim palce!! Annie

    OdpovědětVymazat
  16. zrychlení metabolismu na sobě můžeš cítit i tak, že ti je třeba větší teplo ačkoliv ostatní se cítí normálně, nebo že jsi neposedná..pořád potřebuješ pohyb i kdyby jen - zvedat se, jít pro něco, někam to dát.. nejsi v klidu ale v neustálém běhu.. já po adipexu měla hlad stejný jako obvykle, jen jsem byla celá zrychlená.. ani nevím kolik jsem zhubla, už je to tak cca 6 let, co jsem to zkoušela.. řekla bych možná něco okolo 8kg ale nabrala jsem je po vysazení zpět.. Navíc o adipexu je všeobecně známé, že působí jen na poprvé.. když si ho po čase seženeš znovu, nebudeš pozorovat žádnou změnu oproti normálu..

    OdpovědětVymazat
  17. jooo motání hlavy znám, jednou jsem si musela sednou ve chvíli, kdy se to nejméně hodilo, ale kdybych si nesedla tak by mě stírali ze země, taky mi lidi kolem říkali jak jsem bílá :D vtipné celkem :D Jídelníčky a dieta perfektní, nemám slov :D nauč mě držet mléčnou dietu. jsem pescetariánka, a tak maso nejím :/ a ani se mi to nechce moc chystat, ale vzhledem k tvým výledkům bych to jakože brala :D :D :D

    OdpovědětVymazat
  18. no ted jim nomrlaně no, chtěla jem to držet ale nevydržela jsem tooo, drž se:)

    OdpovědětVymazat
  19. Držím ti palce, snad už to bude lepší :)

    OdpovědětVymazat
  20. no přesně ! kdo má lozit do té zimy, to se ti potom už ani nikam nechce...já jdu ve čtvrtek na ples a už se vidím v těch koktejlách jako:D já se natáhla na ípáku fakt styl že :D
    btw ty si taky z prahy? jéééé

    OdpovědětVymazat
  21. Strašně moc ti děkuju za tvou podporu. Dodáváš mi sílu ! :) Společně to zvládneme !

    OdpovědětVymazat
  22. ahooojky...tak co, jak se ti daří holka....trochu se o tebe bojím.....-).-ú

    OdpovědětVymazat
  23. jsi v pořádku ? dlouho jsi se tu neukázala

    OdpovědětVymazat
  24. Ahoj chci se jen zeptata jakým způsebem děláš to vařené maso. Jako normálně z vývaru?

    OdpovědětVymazat
  25. Přemýšlela si i nad negativními účinky mléčné diety? Já bych nemohla jíst tolik mléka a mléčných výrobků. jinak o negativech mléčné diety si můžeš přečíst na http://jakzhubnoutrychle.wordpress.com/2012/08/21/mlecna-dieta-a-jeji-negativa/ Držím palce!

    OdpovědětVymazat