28. 3. 2012

Dear fat, get THE FUUUUUUUUUUUUUUUCK out of my FUCKING body!!!!!!!!!!!

Nejím. Druhý den se držím na 2 přesnídávkách denně. Je mi užasně, konečně cítím jak ten zasranej tuk mizí. Nesnáším ho, nesnášim! Byla bych nejradši sprostá! Nesnášim celý svoje zkurvený tělo! ZKURVENÝ NECHUTNÝ ZASRANÝ!

8 komentářů:

  1. Tak se drž, doufám že se ti to povede shodit ;). Ale určitě nejsi zase až tak velký špekoun ;)
    PS: Si můj velký vzor! Si vážně úžasná a ta tvoje vůle je neuvěřitelná! ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Úplně vím jak se cítíš! Držím palce :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mluvíš mi z duše, chtěla bych mít takovou vůli jako ty! ...brzo

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to vůbec nejsem. Máš úžasnou vůli ! Jinak já měřím 172 cm a vážím teď okolo 63 kg ://

    OdpovědětVymazat
  5. ahoj, chtěly bychom Vás moc poprosit o hlas, který byste nám dali při kliknutí na HLASOVAT na stránce http://diti.rajce.idnes.cz/Bolevecka_kolej%2C_Plzen/ , chceme vyhrát alespoň cenu útěchy, budeme vděčný za každý hlas. Btw. nejsme žádný příživníci, D. čte tyto blogy pravidelně, i když do nich nepřispívá. Děkujeme za každý hlas!!

    OdpovědětVymazat
  6. Zlato, obdivuju tě. Jak to dokážeš vydržet? ♥

    OdpovědětVymazat
  7. Prosimtě mohla bys mi s něčím pomoct? Já se moc nevyznám v kávách ale myslim že ty jo, Mohla bysmi doporučit nějakou nízkokalorickou kávu? Něco na doma víš:)) Jsem ráda že jsi zpátky, po tvejch komentech se mi moc stýskalo:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Osobně si myslím že kafe je kalorické hlavně podle toho čím si ho vytuníš, protože dle mého kafe jako takové asi moc kalorií nemá. zkus se zeptat strejdy Gůgla nebo se podívej třeba na http://posilovanihubnuti.cz/clanek/nahradni-sladidla-pri-diete protože jsem děsně hodný a gůglil jsem za tebe :-)

      Vymazat