25. 3. 2012

milk diet, day 4

11:00 jogurt 
13:00 150g zeleniny
16:00 - 150g zeleniny
19:00 - 120g šunky plus kefírové mléko ( 2x) 

Za to mléko jsem uplně strašně naštvaná, snad to nějak neohrozí váhu. Jinak myslím, že si vedu ok. 
Plus ještě jeden "fail" za dnešek a to změna času - tu jsem si neuvědomila, takže jsem to jídlo neměla přesně po 3 hodinách. 
Snad ani tohle nebude tolik vadit.

LET´S DO IT 




5 komentářů:

  1. To mléko si zas tolik nevyčítej. Máš moc hezkou postavu.
    Já se ted taky dávám do parády, vážím 49KG, ale na břichu mi to nejde a nejde pryč. Příjde mi, že i kdybych snad vážila 30 kilo, tak to břicho budu mít pořád.

    Držím palce!

    OdpovědětVymazat
  2. Ach jo, chodila jsem na tvůj blog denně, ale nepsala jsi ,tak jsem už pak toik nechodila.¨Teď jsem to náhodně otevřela a zase píšeš!
    Mám radost!
    Jak se máš, jak jsi na tom ? :))*

    OdpovědětVymazat
  3. Krása :)
    To mléko sice nic moc, ale jedla jsi malinko, takže tenhle prohřešek je smazatelnej. Jsi úžasná :))

    OdpovědětVymazat
  4. Kočko budeme krutýýý :) neboj, zvládneme to :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ty jo.. a kolik ted vaziis?? Ja te obdivuju, za tu výdrž :D

    OdpovědětVymazat