17. 1. 2012

food? No thanks

4 den bez jídla. Je mi strašně. Nemůžu pozřít ani sousto.
Jistě, že důvod je jasný - anorexie.
Ale další důvod, neznámý, moje tělo nemůže nic přijmout.
Jakmile si zkusím něco dát okamžitě letím na záchod -
zvracím, nebo průjem.
Zoufalost, já jsem zoufalá.
Na jednu stranu mám, neoprávněnou, radost.
Ale co moje tělo?

Byla jsem si vyzvednout ten Lipoxal extreme
Hodně ženských píše, že jim po něm bylo fakt mizerně.
Bolesti, jako u porodu.
Zvracení, křeče, průjmy.
Přes tohle všechno, jsem se schopná obětovat.
Obětovat se bolestem.
Zítra ráno si vezmu první tobolku.
Možná skončím v nemocnici, možná budu úplně ok.

Nevím, co si mám o mém aktuálním stavu myslet.

Jídlo: /
Ostatní: několik litrů vody, 2x káva bez mléka, dohromady cca. 100 ml, byla hnusná, 6 cigaret.

8 komentářů:

  1. beruško:(( chápu jak ti je hnusně, takové pocity jsem měla, v jednom z mých horších ANA-obdobích, kdy jsem snědla třeba jeden jogurt za týden, prostě jsem nemohla víc..
    ale ono to potom nějak přeskočí, ať už z jakéhokoliv důvodu, třeba donucení ostatní..
    a pak ti bude zase jinak špatně.. třeba ne.. já nevím, přeji ti, ať je to dobře..

    OdpovědětVymazat
  2. Zlato, jídelníček máš naprosto úžasnej, ale stojí ti to za to? Za ty pocity zoufalství? :( Snaž se aspoň něco malého sníst k snídani a nejít to hned vyzvracet na záchod, prosím:( Je mi strašně líto, jak se cítíš:(
    Mě se popravdě nelíbí žádné prostředky podporující hubnutí. Spíš se bojím bolesti a toho, že mi to zničí ještě víc už tak dost zničené tělo.

    OdpovědětVymazat
  3. Cítím se podobně.. Dělá se mi špatně z každého sousta, když držím, něco, o čem se říká, že je k jídlu, chce se mi zvracet.. Teď jsem na pár dní u přítele.. Dneska mě vytáhl ven a přinutil mě si něco objednat.. Dala jsem si těstovinový salát s kuřecím masem a musela jsem předstírat, jak moc mi to chutná.. Nemohla jsem se dočkat, až si nakapu na lžičku regulax..
    Škola? Snažím se, snažím se učit, všechno dělat dobře a včas, ale na druhý den ve škole si připadám, jako bych neudělala vůbec nic..

    OdpovědětVymazat
  4. Fúúha ty si ale extrémistka..ale dávaj pozor :) Drž sa ♥

    OdpovědětVymazat
  5. Ja jsem brala Lipoxal ale ne extreme a byl v pohode, ten extreme obsahuje moc chilli a prazdny zaludek ti to strasne rozdrazdi, bude ti fakt zle a palit te to. Mne bylo blbe i z toho normalniho kdyz jsem se pred tim malo najedla, ale za pul hodky to vzdycky preslo. Ale vzpominam si jak jsem sla na tramvaj a udelalo se mi zle, sedla jsem si tam na lavicku a kroutila se v krecich a cekala jestli se pozvracim nebo ne :D Ale zase je plny kofeinu a jinych povzbuzovaku, nez jsem sla do fitka vzdycky jsem si vzala tabletku a pak jsem mela pri rychle chuzi stejny tep jako pri behu, takze spokojenost :)

    OdpovědětVymazat
  6. Okamžitě zapomeň na to že budeš brát ňáký sračky na hubnutí!! Zlatíčko, když nic nejíš tak prosímtě neber ani ten Lipoxal. Abych byla upřímná, tak ti na jednu stranu závidím, že dokážeš tak dlouho nejíst, ale na druhou stranu se o tebe bojím. Bojím se že skončíš v nemocnici a bojím se že na tom budeš psychicky hodně špatně:( Vem si prosímtě aspoň jeden ovofit k snídani, nebo se o to alespoň pokus.Nebo zkus mléko, neni to jídlo tak se ti z toho snad nebude dělat zle, přesto obsahuje nějaké živiny.
    Myslím na tebe ♥

    OdpovědětVymazat
  7. Miláááčku :(
    Co se to s tebou zase děje :(
    4 dny bez jídla..řekni, jak to zvládáš? Jsi utahaná nebo tak?
    A co to jsou ty prášky, který budeš od zítra jíst? Doufám, že už né žádný na hubnutí!
    Uričtě něco sníst musíš, jinak skončíš v nemocnici, kde na tebe budou všichni blbě čumět, budou ti dělat strašně nepříjemný vyšetření a nikdo ani neštěkne po tom, jak jsi krásně hubená!
    Zkus nejdřív něco tekutýho, hlavně, aby ti to dodalo nějakou energii, třeba mlíko, pak přesnídávky atd.
    Prosím, fakt si zkus něco dát!

    OdpovědětVymazat
  8. Taky si dávám aspon něco málo , zkus to taky . I ty největší anorektičky , a povím ti četla jsem o nich spoustu knih , jedly aspon třetinku celozrné bůlky . Potřebuješ nějaký vitamín nejaký přísun něčeho z čeho tvoje tělo bude přežívat ;) . Radím ti jako kamarádka ne jako blogerka ! Pořád hubni , ale nezabíjej se . Ty tobolky klidně jez :) . To kafe a ty cigarety<3 . Holka , já tě za to iluju . Vitamín C a K <3 .. dvě lásky nade vše , klidně b\ych šla i s tím nejhnusnějším klukem , kdyby měl cigrety a já absták jako nikdy . :D Samozdřejmě bych s ním , ale nic nemělaa !

    OdpovědětVymazat