20. 1. 2012

I hate myself!

Víte, čeho se nejvíc děsím? Toho, že přejdu z anorexie do bulimie. A nejhorší na tom bude, že to nebude žádná bulimie, protože já neumím zvracet sama od sebe. 
Sobota, neděle, pondělí, uterý a čtvrtek jsem nic nejedla, bylo mi mizerně. Středa a dnešek jím. Spíš jsem donucená, jsem slaboch, nechutně tlustej slaboch. Bylo mi na zvracení, ale vyzvracela jsou sotva 2% toho, co jsem sežrala. Bože, jsem nechutná!
Mám sebe samotné plné zuby. Je mi špatně a stejně sežeru vše na co přijdu a do čeho mě donutí. Abych zase nepřeháněla. Měla jsem kávu, strkala si rohlíky a brambory co mi donutili do kapes, ale pak jsem si už sama vzala knackebroty s lučinou. Což by nebylo tak strašné, pak mi bylo už stejně špatně, tak jsem si vzala piškoty a musly s jogurtem. Udělalo se mi tak špatně, že jsem hned musela běžet zvracet. Bohužel jak jsem psala, nic jsem nevyzvracela, skoro. Tak jsem alespoň cvičila. Už ráno jsem něco spálila, běhala jsem, dělala dřepy, sedy lehy. Alespoň něco. 
Teď budu muset ještě kukuřičné chlebíčky. Dneska na to už kašlu. Je mi blbě, ale prostě musím. Ani nevíte jakej nátlak pociťuju. Pujdu do Motola, budu hubená, ale pak stejně tlustá. Nebo budu jíst doma, budu tlustá, ale doma. I když doma se to dá pořád nějak okamuflovat. A taky to tak budu dělat celý víkend.

Máma má pro mě od doktorky lístek s nástupem do Motola. Musím o víkendu "jíst" - strkat si jídlo do kapes. A v nevyhnutelných případech to prostě sníst. 
Beru pořád hubnoucí prášky - ten Lipoxal. Já se sním asi předávkuju jednou. Ani nevíte jak porušuju dávkování. Jednou sebou seknu. 
Celý víkend budu na kávě!
V pondělí si koupím projímadlo v lékárně. Všechno co v nějakém nevyhnutelném případě sním, jako třeba, že vypiju mléko - nic jiného si neplánuju. Tak si hned vezmu projímadlo a Lipoxal. 
V uterý mám kontrolu u psychiatra. Tak tam snad nebudu mít ještě o tolik méně. V pondělí se zvážim. Jístě, po tomhle týdnu bych měla mít, kdybych to ve středu a dneska neposrala. 
Jsem píča, svině, kráva, kráva a kráva! Ani nevíte jak já se nesnáším .. to už není normální.

10 komentářů:

  1. Hej já ti vůbec nerozumím už :((
    Co se děje? Proč se nesnášíš?
    Protože se sama sobě nelíbíš, protože nejíš, nebo proč?

    Jestli přejdeš do bulimie, můžeš se jít rovnou zahrabat, budeš mít tak v háji celej žaludek a všechno..brr ani nemyslet.

    Co vlastně chceš? Hubená jsi. Aspon ymslím, pamatuju si fotky tvé postavy na minulém blogu, tvoje váha je asi taky okolo 40 kg, tak je to snad fajn ne?
    To chceš být kostra?
    To se nikomu nelíbí.
    Jo, my holky všechny tady z blog žasnem nad těma obrázkama, ale žádná z nás by takle vychrtlá být nechtěla, už jen kvůli té slabotě, bez svalů..bez síly

    Beruško dej se dohromady, přestan brát ty prášky a trošičku ejz :(

    OdpovědětVymazat
  2. Zlato:(
    Snad bude líp. Zkus aspoň trochu jíst, potřebuješ nějakou energii. S rodiči to znám, každý den se setkávám s vyhrožováním a hlídáním v jídle. Ale dělají to z lásky, záleží jim na tobě;)
    Jinak podle mě už nemusíš hubnout:) Už teď jsi nádherná, za tvojí váhu by většina z nás tady na blogu dala cokoliv.

    OdpovědětVymazat
  3. Já vím, jaké to je. Ale když mi to někdo řekne osobně, tak se můžu bránit, můžu mu to vrátit, ukázat mu, jak mě to nebolí (i když uvnitř řvu), od dětství mám ppp a pořád slýchám ty narážky. Ale ty anonymy jsou pro mě nejhorší, když nevím, kdo je na té "druhé straně" .. :/

    OdpovědětVymazat
  4. Myslím, že do bulimie nespadneš, máš veliký odpor k jídlu.
    Navíc si myslím, že se umíš hodně dobře kontrolovat.

    Nechtěla bych, abys šla do nemocnice. Nejde o tom s rodiči promluvit?

    HLAVNĚ - nekupuj si žádná projímadla, prosím. Nemáš pomalu co vylučovat, zamotalo by ti to střeva a musela bys do nemocnice tak jako tak.

    Držím ti hrozně moc palce, ať to zvládneš.
    Nemohla bys nám sem dát nějakou příkladovou fotku, jak chceš, aby vypadalo tvoje tělo?

    Jinak ti nejvíc děuji za komentář, byl nejkrásnější, dojal mě k slzám.

    OdpovědětVymazat
  5. Holka neblbni! Pekelně si zahráváš se zdravím. Tohle není dobré, za nějaký čas budeš litovat toho, co teď provádíš. Tělo jídlo potřebuje a podle mě ho psychicky odmítáš a proto ho zvracíš. Musíš s tím začít něco dělat, havně to ale musíš sama CHTÍT!

    OdpovědětVymazat
  6. Ten lipoxal mi vůbec nepomohl. Brala jsem podle dávkování na krabičce (4 tablety) a vždy jsem se přemlouvala, abych si je vůbec vzala :/ Po pár minutách mi bylo tak strašně.. A to mi to vždy vycházelo, že jsem si ho musela vzít ve škole, pak jsem se o hodinách svíjela v křečích :( Teď chci skusit adipex, tak doufam že ten mi aspoň trochu pomůže :)

    OdpovědětVymazat
  7. Proč se ničíš? Máš přece krásnou postavu a pokud chceš být ještě hubenější tak to jde i zdravě. No jsem zvědavá jak to budeš dělat v tom Motole. Projímadlo neber, chápu že teď je pro tebe postava to nejdůležitější ale až ti přestanou fungovat střeva tak už bude pozdě.
    Drž se :*

    OdpovědětVymazat
  8. Mně se stalo přesně to, čeho se ty bojíš, spadla jsem z anorexie do bulimie. Ještě teď se s tím peru a nedokážu si odpustit tu slabost a to, že jsem ztratila vůli. Nejhorší na tomhle asi je, že stále porovnávám sebe v období anorexie a sebe v bulimii. Rozdíl je jasný - anorexie, to byl úspěch, pýcha, že jsem si vybudovala takovou vůli, za to bulimie je sebepohrdání, nenávist, neschopnost...
    Pevně doufám, že se ti tohle nestane. Ale taky budu doufat, že se časem vše zlepší a začneš jíst normálně, alespoň trošku, malé dávky, byť jen dietní jídlo, ale alespoň něco:)

    OdpovědětVymazat
  9. maš to tu moc hezké, co se stalo?Doktři tě podezírají a musíš jit do motola?:-O ... nechceš spřatelit?:)

    OdpovědětVymazat
  10. blázínku :D zvracení je někdy příjemné, ale bacha na zuby, šíleně je to ničí. I přesto, že si je bezprostředně po zvracení vyčištíš. No a ten lipoxal, tys mě na to přivedla :D :D :D Jsi ale hardcore!! Chtěla bych tě znát osobně a cíti tvoji energii...nechápej to zle :D :D :D zním jako peďák :D omg :D :D :D a není ti zle z toho lipoxalu? Má takové vedlejší účinky, tak bych to spíš omezila než předávkovávala se.....Jsi jak nějaká ana z knihy, které tak ráda čtu :D Prostě inspirace!!! Drž se a švindluj, nechci ať jsi v Motole...!!!!

    OdpovědětVymazat